Monday, August 10, 2009

Bomaq..Kami kembali..

Bomaq adalah salah satu restoran yang terletak di Kangar yang terkenal dengan kesedapan dan kecantikan tempatnya. Sangat kondusif untuk pengunjung menikmati makanan di situ. Maklum sahajalah, mereka menyediakan kemudahan 'wireless', dan mempunyai screen tv yang besar untuk para pengunjungnya.

Malam Ahad yang lalu, hari yang sama ku pulang dari program KRIS, ku dan rakan-rakan serumahku ke bomaq untuk menikmati makan malam. Memandangkan sudah lama kami tidak kesana, tambahan lagi mien dan lela ingin berbuka puasa apalah salahnya untuk kami menikmati makan malam di tempat yang indah ini.

Walaupun sebentar sahaja ku berpisah dengan rakan-rakanku lantaran menyertai program KRIS, tetapi diri ini amat merindui mereka. Gelak tawa mereka, usikan mereka, amat menyenangkan hati. Kuteringat peristiwa malam sabtu semasa ku mengikuti program KRIS, mereka (fatta, mien, lela dan ct) ke masjid UiTM Arau untuk menunaikan solat, lalu mereka menemui ku disana, erat ku peluk sahabat-sahabat ku, seperti telah lama berpisah lagaknya, hilang sedikit rindu yang bertamu. Cuma agak terkilan kerana tidak dapat melepaskan rindu pada uda dan ecah, kerana mereka pergi ke Tesco Alor Setar. Terima kasih sahabat, kalian amat ku hargai..










Pelbagai aksi dari sahabat-sahabat..

Peliharalah hubungan ini ya Allah..
Peliharalah perkataan dan perbuatanku agar tidak menyakiti mereka..
Ku sayangi mereka seadanya mereka..
Moga pengalaman yang lalu menjadi peringatan buat kami..
Cukuplah sekali kecewa..


No comments:

Post a Comment