Sunday, January 15, 2012

Walimatul Urus Amalina & Azharuddin







  • Dengan segala pujian bagi Allah dan kesyukuran kepadaNya..Kami mengundang kepada semua saudara dan kenalan yang berkelapangan untuk hadir ke majlis perkahwinan kami (Amalina Shaida binti Senen & Azharuddin Soher) pada 11 Februari 2012..

    Semoga dengan kehadiran dan iringan doa restu semua jemputan akan dapat menyerikan lagi majlis kami dan diberkati Allah S.W.T.

    Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaannya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan kasih sayang dan belas kasihan. Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir.
    (Ar-Ruum 30:21)

    Dan juga mereka (yang diredhai Allah itu ialah orang-orang) yang berdoa dengan berkata: "Wahai Tuhan kami, berilah kami beroleh dari isteri-isteri dan zuriat keturunan kami: perkara-perkara yang menyukakan hati melihatnya, dan jadikanlah kami imam ikutan bagi orang-orang yang (mahu) bertaqwa.
    (Al-Furqaan 25:74)


No comments:

Post a Comment